.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون استاندار مازندران خبر داد
مسائل حاشیه ای آفت توسعه مازندران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه جایگاه روابط عمومی ها در گذشته اجحاف شده است، گفت: متاسفانه دامن زدن به مسائل حاشیه ای آفت توسعه مازندران است.

به گزارش شمال نیوز، حسن خیریان پور پیش از ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه ها و نهادهای استان در استانداری با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان گفت: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از قیام امام حسین بوده و در تداوم آن بی نیاز از الهام گیری از اندیشه های این امام همام نیستیم.

وی افزود: امروز در عرصه جهانی و داخلی در شرایطی قرار داریم که لازم است به این شرایط وقوف کلمل داشته و از ظرفیت موجود حداکثر استفاده داشته باشیم.

خیریان پور گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر بزرگترین انرژِی سیاسی جهان یعنی اسلام گرایی توانست نفوذ خود را در کشورهای جهان افزایش دهد.

وی بیان کرد: امروز سفینه انقلاب در این اقیانوس متلاطم، قدرتمندانه اهداف خود را دنبال می کند. در دولت یازدهم دیپلماسی فعال را در عرصه بین المللی و سازمان های بین المللی به صورت مجدانه شاهد هستیم.

معاون استاندار مازندران گفت: در عرصه داخلی نیز ضرورت دارد تعمق بیشتری داشته باشیم. پیروزی انقلاب مبتنی بر سه عامل مردم، ایدئولوژی و رهبری بوده است و در تداوم انقلاب باید این سه عامل را تقویت کنیم.

وی افزود: امروز دولت از مردم بوده و در خدمت به مردم است و در واقع جمله اصلی بوده که باید سرلوحه فعالیت خود قرار دهیم.

خیریان پور بیان کرد: در دستور کار استان دو هدف وجود دارد یک گره گشایی و رسیدگی به مشکلات مردم و تلاش برای توسعه استان است. باید از بضاعت خود برای تحقق این اهداف تلاش کنیم. برای تحقق هدف نیاز به آرامش، وفاق، وحدت و همگرایی داریم. اگر تشتت و تفرق نفوذ یابد شکست می خوریم.

وی افزود: یکی از آسیب های استان بوده که مسائل حاشیه ای همواره بر مسائل اصلی فارغ می آید. وقت مسئولان نباید صرف مسائل حاشیه ای شود و حاشیه ها به سمت اهداف و متن کار سوق یابد.

خیریان پور گفت: روابط عمومی ها در ایجاد فضای آرام در اداره خود کمک کننده هستند. قبول دارم جایگاه روابط عمومی ها اجحاف شده است و مورد کم لطفی قرار گرفتند. رفع نواقص را باید داشته باشیم و امروز با دیروز ما متفاوت باشد.

حفظ جایگاه روابط عمومی ها

وی بیان کرد: روابط عمومی ها خود باید به جایگاه خود ارزش و تعالی بخشند و اگر بی اعتنا باشند این جایگاه تنزل می یابد. افراد به پست ها و مسئولیت های خود جایگاه می بخشند.

خیریان پور گفت: در عصر ارتباطات روابط عمومی ها باید احاطه به اطلاعات روز داشته باشند و اخبار و اطلاعات در کمترین زمان ممکن به اطلاع مردم برسد. علم به بشریت قدرت می بخشد و اطلاع رسانی در صدر است چون صاحبان دانایی صاحبان زور و ثروت را در اختیار خود قرار می دهند.

وی بیان کرد: هنر و قدرت بیان در روابط عمومی بسیار حائز اهمیت است. هنر و قدرت نوشتن و مکتوب نوشتن و هنر و قدرت ارتباط و تعمیق ارتباط با مردم و رسانه ها مهم است. یکی از ضعف های روابط عمومی ها این است که هنر مستندسازی آن ها مغفول و کم است.

معاون استاندار مازندران گفت: فقر مستندسازی در روابط عمومی های ادارات مشهود است ولی متاسفانه از این جایگاه به خوبی استفاده نشده است. چون مازندران دارای جاذبه های بوده که موثر نیست.

وی بیان کرد: قانونگذار هر ساله اعتباراتی برای پژوهش لحاظ می کند نباید خود را فقیر از پژوهش بدانیم. صندوق توسعه ملی از ظرفیت های بزرگ کشور است ولی کمتر طرح ملی کشاورزی و صنعت ما از این صندوق استفاده کردند.

خیریان پور گفت:  سال گذشته نیم درصد از اعتبارات تملک دارایی استان و کشور برای پژوهش اختصاص یافت که امسال یک تا سه درصد برای بخش پژوهش است که در مازندران بالغ بر چهار میلیارد تومان می شود. /250تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.338 seconds.